Strona główna

CZUPEL (934 m n.p.m.)
Beskid Mały

N 49° 46.076'    E 019° 09.638'

Strona internetowa przeniesiona, zapraszamy na nowy adres
→ Groszki w drodze

Relacja - 21 IX 2007

Po nieudanym, majowym wypadzie na Czupel, postanowiliśmy wreszcie dołożyć wszelkich starań, by ten szczyt zdobyć :) Z Międzybrodzia Bialskiego czerwonym szlakiem weszliśmy na Rogacz, a stamtąd niebieskim na Czupel, gdzie przywitała nas miła niespodzianka w postaci tabliczki z wypisaną nazwą szczytu, której ostatnio nie było. Na szlaku nie spotkaliśmy niemal nikogo, nad naszymi głowami na błękitnym niebie widać było szybowce, a naszych uszu dobiegał tylko świst skrzydeł, gdy przelatywały bezpośrednio nad nami. Posiedzieliśmy chwilkę w ciepłym słoneczku, a potem niebieskim szlakiem doszliśmy do schroniska na Magurce. Po górskim posiłku w ogródku schroniska zeszliśmy żółtym szlakiem, częściowo ruchliwą szosą na Przegibek, do Międzybrodzia Bialskiego. Radość z powodu zdobycia kolejnego szczytu przypieczętowaliśmy pizzą w naszej ulubionej pizzerii "Retro" w Bielsku :)